برگزای مراسم و جشن های عروسی

برگزای مراسم و جشن های عروسی

برگزای مراسم و جشن های عروسی

برگزای مراسم و جشن های عروسی

در کنار همسرتان خوشبخت باشید

در کنار همسرتان خوشبخت باشید – آیا شما ازدواج کرده اید؟ اگر ازدواج کرده اید، احساس خوشبختی در کنار همسر خود دارید؟ بسیاری از زوجهای جوان هستند که بعد از چند وقت کوتاه زندگی در کنار هم، از زندگی با یکدیگر خسته شده و اصلا احساس خوشبختی نمی کنند و چه بسیار مردان و زنانی که بیش از ۳۰ سال است که در کنار هم زندگی میکنند و خوشبخت هستند. راز خوشبختی و تیره بختی این دو دسته از زوج ها در چیست؟ یکی از دلایلی که جوان ها از ازدواج نکردن خود صحبت می کنند، همین بحث خوشبختی می باشد. دلایل ازدواج پایدار چه می تواند باشد؟ آیا بلد هستید همسر خودتان را قافلگیر کنید و او راخوشبخت نمائید؟

همسرها باید بدانند که جر و بحث در زندگی و به قول خودشان دعوا، در هر زندگی اتفاق می افتد و چیزی جدا از زندگی نیست و با چند باز دعوا نباید فکر کنید که با همسر خود دچار اختلاف شده اید و به درد هم نمی خورید و خوشبخت نیستید. برای اینکه در کنار همسرتان احساس زیبایی و خوشبختی کنید فقط لازم است که از دنیای حقیقی کمی فاصله بگیرید و به احساسات زیبا پناه ببرید.

  

۱-استفاده از الفاظ زیبا در زندگی

آیا تا به حال شده است که همسر خود را با نامها و الفاظ زیبا و خنده دار صدا بزنید؟ الفاظی مانند زیبای من، عروسکم، نازنینم، همسرکم، محبوبم و…. اینکه شما کلاس و پرستیژ خاصی در جامعه دارید درست است ولی بدانید که در جامعه ای به نام خانواده و همسرداری، پرستیژ کلا جایگاهی ندارد.

۲- به همدیگر محبت کنید

روزی یکی از دوستان جلوی من، همسرش را به شکل خیلی بدی مورد سرزنش قرار داد. از او پرسیدم که چرا اینطوری با همسرت صحبت کردی، جالب بود که به من گفت، می خواهم پر رو نشود. آنروز من فاتحه ی رابطه این زوج را خواندم. دوستان من بدانید که محبت کردن به همسر شما، باعث پر رو شدن او نمی شود، بلکه ابهت و عزت شما را در نزد او بالا می برد. لطفا کمی در رفتار خود دقت کنید. محبت کردن از اهمیت بسیاری برخوردار است مخصوصا جلوی خانواده ی خوتان بیشتر به همسر خود محبت کنید.

۳- گفتگو کنید

چرا هنگامی که به خانه بر میگردید مثل برج زهر مار هستید؟ یا چرا خانمی که همسرت خسته از کار باز می گردد مانند طلب کارها دم در او را مواخذه می کنید؟

سعی کنید همسر خود را بپذیرید و با یکدیگر برای زندگی و آینده خود حتی در مورد مسائل بسیار ساده، گفتگو کنید. با این روش به ذهنیت و شخصیت یکدیگر پی میبرید و برای زندگی خود برنامه ریزی بهتری می کنید.

۴- رازدار همسر باشید

این عادت ناپسند، بیشتر در میان خانم ها شایع است، هنگامی که در جمع های خانوادگی در کنار مادر و خواهر و دوستان نزدیکشان می نشینند، در بعضی مواقع، رازهای شخصی و کاری همسر خود را فاش می سازند. این امر ممکن است باعث بد بینی همسرتان به شما بشود. راز همسر شما، راز خود شماست.

۵- مسائل مالی

بیشتر خانم ها، وضعیت مالی را خوشبختی در نظر می گیرند. این کاملا اشتباه است. بسیاری از افراد ثروتمند خوشبخت نیستند و بسیاری از خانواده های ضعیف اقتصادی بسیار خوشبخت هستند. طرز فکر خود را عوض کنید.

۶- پنهان کاری نکنید

بسیاری از بدبینی ها در خانواده ها، از پنهانکاری ناشی می شود. اگر مسئله ای که ذهن شما را درگیر کرده است، به همسر خود بگوئید، حتی اگر او در ابتدا ناراحت بشود، در ادامه به شما در رفع آن کمک کرده و اعتماد او نسبت به شما افزایش می یابد.

۷- دروغ

آخ آخ آخ. این کلمه، بسیار نابود کننده است. همسرانی که یاد گرفته اند به یکدیگر دروغ بگویند، اصلا رنگ و بوی خوشبختی را نخواهند دید. بهتر است زودتر از یکدیگر جدا شوید یا دورغ را کنار بگذارید.

۸-با همسرتان قرار بگذارید

در دوران نامزدی و عقد، بسیاری از زوج ها حداقل هفته ای یکبار با یکدیگر قرار گذاشته و به تفریح و گشتن می پردازند. اما بعد از ازدواج این امر به شدت کاهش می یابد. سعی کنید ماهی یکبار با همسر خود قراری عاشقانه در مکانی عاشقانه بگذارید.

۹- هدیه بدهید

هدیه دادن، یک از بهترین راههای ابراز محبت و دوست داشتن می باشد. حتی در سنن کهن و ادیانی ما هم به هدیه دادن بسیار سفارش شده است.

دسته بندی مطالب: تالارنامه
نظرات 1 + ارسال نظر
کیارش دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 13:01

خوبه ولی بازم بیشتر نوی نوشتن مطالب دقت کنید. این ها مدل های خارجی هست و توی ایران نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.