برگزای مراسم و جشن های عروسی

برگزای مراسم و جشن های عروسی

برگزای مراسم و جشن های عروسی

برگزای مراسم و جشن های عروسی

هدیه تولد دوست دختر


قاب چهره چوبی به عنوان هدیه تولد دوست دختر

قاب چهره چوبی از جدیدترین محصولات ما در حوزه هدیه به شمار میاد. شما میتونین هر عکسی رو روی این قاب ها با کیفیت بالا حکاکی کنین. این قاب ها یکی از بهترین هدیه ها به عنوان هدیه تولد برای دوست دختر به شمار میاد. شک نکنین که خانم ها از اینکه ببینن تصویرشون یا تصویر دو نفرتون به این زیبایی روی جایی حکاکی شده بسیار سورپرایز میشن. پس برای هدیه تولد برای دوست دختر میتونه یکی از این قاب ها روی دیوار خونتون خودنمایی کنه.

برای خرید این محصول همینجا کلیک کنید

حک روی چوب، هدیه تولد برای دوست دختر

یکی از دغدغه امروزه آقایان اینه که دوست دختر من یا همسر من سلیقه خاصی داره و هر چیزی نمیتونم براش بخرم!! ما این قاب ها رو پیشنهاد میکنیم چرا که هدیه تولد دوست دختر یکی از پر دغدغه ترین مواقع برای هدیه دادنه و شما نباید با یه هدیه ساده ازش بگذرین. این قاب ها با تصویر دوست دختر یا همسرتون یا تصویر دو نفرتون اونقدر زیبا میشه که هر سلیقه خاصی رو مجذوب خودش میکنه.

خرید هدیه برای آقایون کار خیلی سختیه مخصوصا برای آقا پسرهای مجرد که تجربه زیادی هم در خرید هدیه ندارند. تمام تلاششون را می کنند تا بتونند دوستانشون را سورپرایز کنند. پس بیاید و عکس دوستتون را روی یه قاب چوبی حکاکی کنید و براش بفرستید تا اثرش را ببینید

برای یک حک خوب روی چوب چه باید کرد؟

مواد اصلی و لازم برای داشتن یک تابلوی چوبی زیبا، به یک چوب بسیار با کیفیت نیاز دارید. انواع چوب که می توان از آن برای حکاکی یک چهره استفاده کرد، چوب روسی و ام دی اف های با جنس بسیار خوب می باشد. در شرکت کادویار، ام دی اف های وارداتی از بهترین شرکت های دنیا با رنگ های بسیار زیبا با قطر 8 و 16 میل مورد استفاده قرار می گیرد. این چوب ها با پیشرفته ترین دستگا ها برش خورده و با بهترین CNC حک انواع تصاویر با بیشترین دقت و کیفیت بر روی آنها صورت می گیرد. نکته مهم برای بالا رفتن کیفیت کار، تناسب بین عکس و اندازه چوب می باشد که به حک روی چوب کیفیت بسیار بالایی می دهد. بعد از این مرحله، قاب بسیار زیبایی متناسب با رنگ و طرح چوب تهیه می گردد که به خوبی بر روی آن قرار گرفته و برای مشتری ارسال می گردد.

این محصول ضمن دارا بودن خواص شبیه سایر اوراق فشردهٔ چوبی، دارای برخی خواص برتر نیز هست که باعث ارتقای بازار آن در بین سایر اوراق فشردهٔ چوبی مانند تخته خُرده‌ چوب (نئوپان)، تخته‌ لایه، تخته فیبر سخت و… شده‌ است. در واقع، این محصول ام‌دی‌اف ابتدا به‌ عنوان جایگزین اوراق فشردهٔ چوبی مطرح بوده و سپس در کاربردهای جایگزینِ چوب نیز به‌ کار رفته‌ است. در حال حاضر، دامنهٔ کاربردهای آن روزبه‌ روز درحال افزایش است.

حکاکی لیزری روی چوب معمولا رنگ مخالفی بر روی سطح ایجاد میکند. به طور مثال چوبی که روشن است حکی تیره به خود میگیرد و چوبی که تیره است حک روشن. اما این مسئله در مورد ام دی اف تا حدودی صادق نیست، چرا که در مورد حکاکی ام دی اف با لیزر برایمان جنس روکش چوب مهم است که وقتی میسوزد چه رنگی به خود میگیرد. ممکن است بعضی از روکش ها بعد از حکاکی رنگ صورتی یا کرم به خود بگیرند.

قیمت قاب چهره چوبی، بهترین هدیه تولد دوست دختر

بهترین هدیه تولد دوست دختر همیشه طلا یا بدلیجات نیست! خیلی از دختر خانم ها و خانم ها اگر مدام طلا هدیه بگیرن بعد از مدتی براشون خسته کننده میشه و از طرف دیگه با توجه به افزایش روز افزون قیمت طلا خرید آن دیگه قابل توجیه نیست. پس چه کنیم؟ ببینین ما بهترین هدیه تولد دوست دختر، خرید این قاب رو پیشنهاد میکنیم و بی شک یه هدیه جذاب و دوست داشتنی خواهد بود.

برای خرید یه هدیه تولد خوب برای دوست دخترتون، باید موارد خیلی زیادی را در نظر داشته باشید. یکی از موارد قیمت هست که خیلی براتون اهمیت داره. یعنی باید دنبال یه هدیه ای باشید که در عین حال که خیلی خاص و زیبا باشه، قیمت مناسبی هم داشته باشه. این امر به شما کمک میکنه که سلیقه خودتون را به دوستانتون نشون بدید و با این کار خیلی جنتلمن جلوه کنید.

حک عکس روی چوب، هدیه تولد دوست دخترم چی بخرم؟

با حک عکس چهره عزیزانتان به همراه نوشته ای کوتاه بر روی چوب  ، هدیه ای ویژه و منحصر به فرد برای دوستان و عزیرانتان خواهید داشت ، با استفاده از تکنولوژی چاپ لیزری عکس روی چوب ، یاد و خاطره دوستان و عزیزانتان را با هدیه و کادویی منحصر بفرد جاودان سازید!

کادویار به کمک سابقه چند ساله خود در ایده حکاکی چهره با بکار گیری از دستگاه لیزر  و جدید ترین نرم افزار های مربوطه اقدام به انجام این گونه فعالیت بر روی چوب  نموده است و به شما عزیزان این اطمینان را می دهد که حکاکی چهره و یا تصویر مورد نظرتان را روی چوب با بالاترین کیفیت حکاکی نماید که می تواند یکی از بهترین هدایایی باشد که شما در مناسبت های مختلف به عزیزانتان هدیه می دهید. روش کار به این شکل می باشد که ابتدا شما یک تصویر با فرمت ترجیحا JPEG که بهتر است زمینه روشن و با کیفیت رزولوشن بالا باشد را انتخاب می نمایید، سپس ما پس از ویرایش و طراحی در نرم افزار مربوطه به نحو احسن بر روی چوب  اجرا می نماییم. که در صورت دلخواه شما همراه با قاب انتخابی تقدیمتان می گردد.

حکاکی چهره روی چوب

حکاکی چهره توسط لیزر یکی از زیباترین تلفیهای تکنولوژی و هنر میباشد. این اثر هنری تا سالهای سال ماندگاری خود را حفظ میکند بدون آنکه ذره ای از کیفیت آن کاسته شود. تم هنری خاصی که در آن وجود دارد هر بیننده ای را مجذوب خود مینماید. در کادویار ما افتخار داریم با دقیقترین دستگاههای حکاکی چهره، زیباترین اثرهای هنری از شما و عزیزانتان را خلق نماییم.


منبع: سایت کادوساز - همه محصولات کادوساز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.