برگزای مراسم و جشن های عروسی

برگزای مراسم و جشن های عروسی

برگزای مراسم و جشن های عروسی

برگزای مراسم و جشن های عروسی

اصول شیک پوشی در خانم ها

اصول شیک پوشی در خانم ها – خانمی که خوش تیپی برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به این نکات توجه کنید، لباس اندازه و مناسب، در افزایش حس اعتماد به نفس شما بسیار موثر است.

ژاکت مثال خوبی است.  ژاکت هایی که در تن شما گشاد هستند، باعث می شود بی نظم  و انظباط جلوه دهید. ژاکت های مناسب که اندازه تان باشد، شما را زیبا و مرتب نشان می دهد.

ژاکت شل و گشاد

در اینجا نمونه های دیگری نیز برای شما مطرح می کنیم تا ببینید هر لباسی در چه اندازه ای باشد به شما اعتماد به نفس خواهد داد.

  

شلوار مناسب نباید به تن شما بچشبد، باید به اندازه تن شما باشد.

نکاتی برای تجهیزات زیبایی

۱- لباس هایی که دارای کمر تنگ هستند، شما را زنانه تر و موجدار تر نشان می دهند که بسیار زیبا هستند.

بالاپوش هایی که در قسمت کمر تنگ می شود،

۲- لباس هایی که در تن شما بسیار گشاد هستند، شما را کوتاه قدتر و نامناسبتر نشان می دهند.

۳- اگر به پوشیدن کفش پاشنه بلند عادت ندارید، سعی نکنید از آنها بسیار استفاده کنید. چون علاوه بر آسیب های جانبی، باعث لنگ زدن شما و بد راه رفتن شما می شود. کفشی را انتخاب کنید که در آن بسیار راحت هستید. زیرا زیبا راه رفتن شما در جذابیت نقش مهمی دارد.

۴-  جواهرات زیبا، جلوه ای خاص بای زن ها به حساب می آیند. آنها شما را به چشم می آورند. ولی باز هم توجه کنید که استفاده چند جواهر در کنار هم، ارزش آنها را پائین می آورد.

جواهرات

۵- رنگ لباس بسیار مهم است. هنگامی که سرتا پا سیاه بپوشید، خوش اندام به نظر می رسید. لباس های رنگی، بر اساس رنگشان، هرکدام جلوه ای دیگر به شما می دهد.

در اینجا به نکات دیگری در مورد لباس اشاره می کنیم.

۱- در انتخاب و پوشیدن هر لباسی، ابتدا به حس خودتان فکر کنید. دقت کرده اید وقتی لباسی را می پوشید که دوستش دارید، همه به شما می گویند چقدر زیباتر شده اید. طوری لباس بپوشید که حس اعتماد به نفس را در خودتان تشویق کنید.

۲- آرایش شما، به نحوی بر روی دیگران تاثیر میگذارد. ولی سعی کنید از آرایش های غلیظ به شدت پرهیز کنید.

۳- شما در اولین نگاه، سریعا مورد آنالیز طرف مقابلتان قرار می گیرید. اگر بهترین و گران قیمت ترین لباس ها را هم بپوشید ولی لکی بر روی آن باشد یا ناخن شما نامرتب باشد یا موهایتان ژولیده باشد، کاملا مورد تهاجم قرار می گیرد.

به نکات زیر دقت کنید.

جتما از گل سر استفاده کنید. موهایتان را در پشت سرتان جمع کنید. نگذارید موهایتان آشفته بر روی صورتتان بریزد. اصلا جذابیت ندارد.

 اگر موهایتان سفید هستند، همیشه آنها را رنگ کنید، مخصوصا ریشه های آنها را. چون شما را مسن تر جلوه می دهد.

تمیز کردن ناخن ها: مانیکور کردن ناخن ها، یکی از اساسی ترین روش های جذابیت هستند . سعی کنید از سالن های آرایشی معروف و خوب، برای بیشتر موارد زیبایی خود استفاده کنید.

انستیتو آرایش و زیبایی عروس پردیس (پارادایس سابق) در اصفهان، ارائه کلیه خدمات آرایش و پیرایش، متخصص در گریم عروس با ۱۳ سال تجربه درخشان، دارای مدرک بین المللی گریم grade A از چهره سازان،  ۴۰درصد تخفیف ویژه کاربران سایت تالارنامه

انستیتو آرایش و زیبایی عروس پردیس اصفهان

منبع: تالارنامه

نظرات 1 + ارسال نظر
گلایل سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 06:25

مدها و مدلهای متنوع زیادی را معرفی کنید تا به وسیله ی اونها بتونیم ست خودمون را تغییر بدیم. خیلی ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.